CZ Lifestyle

Resolutions 2016

4:06 PMLina

Pro letošní rok jsem chtěla celá ta předsevzetí pojat nějak jinak než v předešlých letech a tak jsem se nechala isnpirovat články na Relevant magazine a Elite Daily a přišla s desítkou předsevzetí, které mám opravdu šanci udržet. Oproti tradičním klišé typu - zhubnu a budu posilovat 5x týdně jsem vsadila na tu střední cestu a dala přednost reálným cílům před nereálnými sny.




1. Vstávat o 30 minut dřív 

Zkoušeli jste si někdy změřit kolik času Vám zabere poklidit třeba v kuchyni? Já ano a překvapil mě fakt, že to nakonec zas tak moc není. Nejtěžší je se k takovýmhle činnostem dokopat. A tak si chci ráno přivstat a přidat si ke dni 30 minut abych se mohla věnovat čemukoliv co je zrovna potřeba.

2. Meal-prepping 

Chci se naučit tu (pro mě) záhadnou techniku připravování si jídla na několik dní dopředu. Člověk šetří čas a pojistí si že jí to co opravdu chce jíst a ne jen to na co má zrovna chuť. Máte s meal-prepping zkušenosti? Já zatím začnu jen od občasného připravování obědů do školy.

3. Yoga

Yogu miluji a hodlám si na ni najít mnohem víc času. I když to bude jen doma u youtube videa.


4. Vynést elektroniku z ložnice hodinu před spaním

O tomhle radikálním kroku čtu už dlouho. Neříkám že si občas nedopřeju usínání při zářivém světle macu nebo candy crush.. ale chci víceméně vyzkoušet jestli méně elektroniky v ložnici opravdu zlepší kvalitu spánku. 

5. Více vody

Tohle je asi jedno z těch co sou blíž k těm klišé.. ale pořád reálné :)

6. Více hudby

Čím jsem starší tim míň hudby poslouchám. a když po měsících vytáhnu ipod tak si řikám o co se připravuju. Vždyť hudba má tolik pozitivních účinků na naší náladu!

7. Čas pro sebe

Možná jsem sobec, ale v téhle hektické době je pro mě "můj čas pro sebe" nesmírně důležitý. Chci si vzít alespoň jeden večer týdně kdy si pořádně zarelaxuju. Minulý rok jsem na tyto večery často zapomínala a zanedbávala se a vím že mi tenhle čas pro sebe jedině prospěje.

8. Méně stěžování

To známe všichni. A koho z nás baví poslouchat druhé lidi co si jen stěžují a háží na nás své negativní myšlenky.


9. Méně obav

Začala jsem si všímat, že čím jsem starší tím víc mám někde vzadu v hlavě ten hlas který mi připomíná obavy a strachy všeho druhu. Občas je opravdu těžké se jim postavit, a proto se chci v tomto roce zaměřit na boj proti obavám které jsou mi v životě úplně k ničemu.

10. Konzistence

A samozřejmě ke všemu co dělám budu potřebovat motivaci a výdrž. Opravdu chci letos zapracovat na dotahování věcí do konce, nevzdávat se a být důsledná v tom co dělám. Ať se to týká blogování nebo školy.


Hugs.
 Lina

You Might Also Like

1 comments

THANK YOU. Lina

Popular Posts

Contact Form